Ranking na obsługę klienta

Styczeń 30
10:41 2013
Ranking na obsługę klienta
Oceń ten artykuł

Banki towarzyszą nam od kiedy to Fenicjanie wymyślili pieniądze. Kiedy nazywali ich bankierami i teraz też często tak nazywamy ich właścicieli. Banki nam towarzyszą nie tylko poprzez kredyty bankowe, ale deponujemy w nich nasze pieniądze, oszczędzamy w bankach, zakładamy konta bankowe itd. Nie zawsze płacimy za usługi i produkty bankowe bowiem zdarza się że to banki nam płacą. Tak jest w przypadku lokat bankowych, od których banki naliczają nam odsetki. Ale przy tym obracają naszymi pieniędzmi więc to nie jest jedynie nasz biznes, ale również banków. Tak więc korzystamy z produktów i usług bankowych i ich oferta jest bardzo bogata. Oczywiście każdy z nas chciałby mieć jak najkorzystniejszą ofertę i wówczas szukamy na stronach internetowych rankingów, analiz i porównań. Najlepiej na portalach finansowych bowiem tam może znaleźć najlepsze komentarze i artykuły na ten temat. Można sprawdzić tez ranking banków, tylko czy ranking banków w ogóle istnieje? Jako takich ranking banków nie istnieje natomiast istnieją rankingi porównania czy też analizy produktów i usług bankowych. Generalnie nie mamy o bankach najlepszego zdanie ponieważ banki niestety od jakiegoś czasu traktują swoich klientów nieco po macoszemu – delikatnie mówiąc. O tym, że banki traktują swoich klientów przedmiotowo twierdzą również nie tylko sami klienci ale również instytucje kontrolne. Banki nie od dziś manipulują również swoimi produktami i usługami bankowymi, wstawiają do umów z klientami niedozwolone klauzule i jeżeli taki organ kontrolny trafi na tego typu klauzule wówczas banki płaca wysokie kary finansowe. A swoja droga szkoda, że nie istnieje ranking banków który segregował by najgorsze i najlepsze banki jeżeli chodzi o obsługę klientów. Niestety taki ranking banków powinien być aby pokazać jaki bank jest przyjazny dla klienta a jaki nie. Z drugiej strony byłoby to trudne ponieważ każdy bank ma wiele oddziałów i placówek bankowych i w każdy z nich inaczej przyjmuje i przejmuje się klientem.