PKO BP i sprawa karty kredytowej

Grudzień 18
15:25 2009
Oceń ten artykuł

PKO BP i sprawa karty kredytowej

Pewien klient banku PKO BP chciał wymienić uszkodzoną kartę, która nadal działała, ale bał się jej używać, bo nie mógł przewidzieć kiedy karta przestanie działać. W placówce swojego banku dowiedział się, że to niemożliwe, bo karta nadal działa.

Po naciskach pracownice banku poradziły klientowi, żeby zniszczył kartę i zgłosił jej zagubienie. Dla klienta banku PKO BP to żadne rozwiązanie, bo nadal nie wiedział gdzie i jak wymienić felerną kartę. Pracownice banku nie tylko nie rozwiązały problemu z jakim przyszedł klient banku, ale nawet skomplikowały całą sytuację.

Według prawa bankowego i rad licznych doradców nie ma znaczenia czy karta została zniszczona czy zagubiona. Nową kartę klient otrzymuje bezpłatnie w ciągu 14 dni od otrzymania przez bank zgłoszenia.

Postawa pracownic banku jest zastanawiająca. Czy były to niekompetentne osoby, czy cała sytuacja była jednym wielkim nieporozumieniem. Udzielone przez nie rady były nietrafione i wprowadziły dodatkowe zamieszanie.

Zniszczoną lub zagubioną kartę warto zastrzec dzwoniąc na infolinię banku. W większości banków można zamówić nową kartę telefonicznie, nie trzeba osobiście udawać się do placówki swojego banku.