Co słuchać u deweloperów

Styczeń 11
23:18 2012
Oceń ten artykuł

Większość deweloperów starała się wykorzystać schyłek 2011 roku do celów sprzedażowych. Konsumenci, którzy planowali zakup nieruchomości w tym okresie mogli liczyć na atrakcyjne rabaty. Tego typu operacje to norma wśród wielu przedsiębiorców, którzy u końca mijającego roku chcą poprawić swój całoroczny wynik finansowy.

Według większości dużych firm deweloperskich koniec roku to najlepsza okazja do uatrakcyjnienia swoich ofert. Spowodowane jest to chęcią wyrobienia złożonego na początku roku planu sprzedażowego. Tak więc osoby, które planowały zakup własnego M mogły zrealizować swoje zamiary dużo taniej niż w obecnej chwili. Nie zmienia to jednak faktu, że wiele firm deweloperskich wprowadza ciekawe promocje w ciągu roku, które nierzadko bywają dużo bardziej atrakcyjne niż te wprowadzone pod koniec roku.

Sprzedaż mieszkań 2012

Jak wygląda kwestia sprzedaży nieruchomości w bieżącym roku? Mimo restrykcji w kwestii ustaw finansowych, które zaostrzają warunki udzielania kredytów zainteresowanie kredytami hipotecznymi nie słabnie. Banki wprowadzają nowe funkcjonalności w procesie przyznawania pożyczki. Rozszerzeniu ulegnie polityka informacyjna poszczególnych jednostek bankowych. Klient będzie dysponował wszystkimi niezbędnymi danymi odnośnie zaciąganej przez siebie pożyczki. Znikną haczyki, ukryte koszty, gwiazdki przy opłatach. Banki zobligowane będą do pełnego informowania swoich klientów o wszystkich krokach udzielania kredytu. Podaż na rynku deweloperskim będzie rosła. W związku z tym mieszkania będą tanieć. Pojawia się więc światełko w tunelu dla konsumentów zainteresowanych zakupem własnego M. Nałożenie limitów na rządowy program dopłat Rodzina na swoim wyklarowało pewien trend na rynku kredytów hipotecznych. Otóż deweloperzy tworzą substytuty projektów dofinansować kredytów hipotecznych.